gjort e gjort

Val av uppsatsämne och praktik plats är godkännt nu, hade möte med min handledare igår..Känns mycke skönt slipper jag oroa mig för det.

Ska då göra en komparativ studie av svensk och Algerisk arvsrätt...praktiekn kommer jag göra på en advokatbyrå i Alger. Blir kul o jag hoppas det kommer gå bra med språket. Börjar nästa vecka en kurs i franska här på universitetet i Umeå Blir inte så många gånger jag hinner vara med innan jag åker. Men kan behöva vara med o lyssna lite, har lite problems me uttalen. Det uttalas ju inte direkt som det skrivs i franskan.......................................


Nä snart ska jag hoppa upp på cykeln o bege mig till jobbet. Ha en bra dag alla!!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0