Måndag

Idag är en härlig dag igen... Fått en hel del gjort, varit hos optikern och shit vad de e svårt att välja brillor... LÅnade hem två par jag ska testa till onsdag, dock e den ena bågen inte den fär g jag ska ha.... Men det blir säkert bra. Min syn har inte förändrats något, som vanligt....

Sen har jag varit på stan och shoppat.. Måste sluta med det tror jag.. har redan handlat en hel del!! Men nu fyndade jag lite faktiskt..3 kjolar för 300, två par skor för 350.. Det e väl billigt. Kom dessutom ihåg att jag har en hel låda me skor nere i källaren, vi pratar sommar skor, som jag inte en s kollat på i år.. Kanske inte allt för konstigt då solen inte skinit och sommaren lyst med sin frånvaro..

Hur det går me mitt nya liv.. Hitills bara fint... Men så har det  bara gått några timmar=)
lagar mat nu, ska träna snart...

Ett dagens tips ska ni osså få:
HA ALDRIG VÄTSKA I HANDVÄSKAN; MAN VET ALDRIG NÄR DET BÖRJAR LÄCKA UT!!!

(min väska dränktes med en halv liter vatten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0