Mkt att stå i

Usch ja.. Tiden rinner iväg o det känns som jag har alldeles för mkt att göra. Jobbet underlättar inte saken. Precis när jag tror jag ska få ett andrum, dimper det hela tiden in nya saker, både privat och på jobb..  Jag e så trött hela tiden, skrämmande trött och jag vet inte riktigt varför. Men det e bara att bita ihop.. Njuta så gott det går de närmsta tre veckorna för sen blir det värre. (optimist eller hur=)

Har fortfarande ingen inneboende klar, har i ärlighetens namn inte sökt i heller, måste ta tag i det där snart. Leila åker ju igen om en vecka....

Men träningen tickar på. Kört ett hårt pass idag, missar träning imorrn. Måste till optikern. Så jag ska försöka ta en långpromenad imorrn kväll istället, om jag hinner0)
Onsdag arbetas det kväll så då blir det styrketräning på morgonen. Torsdag väntar ett konditonspass.. Jag hoppas verkligen det ska ge resultat. Men om jag får säga det själv har jag varit mkt duktig då det gäller att undvika frestelser i form av sötsaker. Vi får väl se hur länge det håller......

Just nu sitter jag o filar på medlemstidningen, inte för att det blir mkt vettigt gjort då jag känner att john blund drar i mig. Så jag kastar nog in handduken o lägger mig innan leila kommer hem...

God natt gott folk...

Kommentarer
Postat av: Ana Grannen

Fasiken va snygga glasögon du köpte...,. *hehe*

2007-08-15 @ 01:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0