Söndag

Sitter på mitt jobb i Lund och för första gången denna veckan har vi det otroligt lungt, alldeles för lungt. Tiden går otroligt sakta och det lär nog aldrig bli 21.30 idag.
Om två veckor börjar mitt skitschema. Med tanke på hur lite jag sover redan nu. lär det inte bli mkt mer sömn då. Fast det e iofs bra att jag inte sover redan nu, så e jag inte van redan innan det blir kaos med sömnen....
Den senaste veckan har leila varit hemma men jag har knappt sett skymten av henne. Nu har hon åkt och vi ses igen i februari ungefär. Jag har sett tre matcher med Malmö. Alla av varierande inslag, från högt betyg mot fbk till kasst mot Oskarshamn... Men det e skönt att hockeyn kör igång.
Sitter som mest med rödhöken osså.. perfekt när Leila tagit datorn med sig.... Hoppas dock ha en ny dator snart, annars blir det lite smått jobbigt. Då får jag stanna kvar på jobbet efter arbtid o skriva, och hur kul e de?????

Malmöfestivalen e igång. Var nere en sväng i fredags men hamnade på ett uteställe, igår drog jag ner med ett gäng men gick hem tidigt.. Duktiga jag... Dock syndade jag med en halv pizza, kompenserade lite grann imorse me träning och har inte rört tårtan vi har på jobbet.. Dessutom var det ju helg igår, då måst man få unna sig något..

En ny vecka står för dörren... Arbetar fram till onsdag och sen e jag (ev) ledig FYRA dagar. Hur nice e inte det... Har lovat dra hem till  Eslöv men först efter fredag kväll. Vi ska ha trädgårdsfest hemma på gården men vete fasiken om jag ids gå.. Däremot ska jag se lite artister på festivalen, så efter det blir det Eslöv. Lördagen ska spenderas i Lödde e de tänkt...

Vad ska jag hitta på.. Jag blir GALEN av att inte ha nåt att göra. Väntar på ett mail, när det kommer kan jag sätta fart med tidningen en sväng....

fem timmar och 20 minuter kvar..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0