Bryan Adams

Sicke kille/gubbe de e... Nostalgitripp utöver det vanliga...
Trots ösregn i Malmö for vi mot Christinehof för att se herr Adams.. Och där kanske inte solen sken men nog fan regna det inte iallafall.
Bryan i all ära men det jag minns bäst är, hur vi slår oss ner jämte en bunke bönder som tankar på friskt... Jag o carro börjar spana lite och vi e rörande överens att de e bönder. Gummistövlar, Ncc eller John deere jackor. Vi skrattar gott åt dessa bönder. Efter ett tag vänder sig en av "bönderna" om o stirrar på mig. Jag vänder mig om för att se om de står nån bakom mig men det gör det inte. Nu börjar denna bonde göra de andra bönderna uppmärksammade på att jag sitter där.. Och nånstans ringer en klocka, ungefär samtidigt som bonde nummer ett säger :
"Hej Madde, visst är de Tuttans lillasyrra"
Ja nickar och han kallar på de andra "öhh ser ni vem det är" "Ja för fan det är ju Madde men hon vet nog inte vem vi är haha."
Dessa "bönder" kommer från Löberöd, och har alla gått i skolan med nåt av mina syskon. Sen kommer en brud fram.."Jg har träffat din bror" varpå bonde ett svarar "vilken av dem"=)
Ja klanen Mårtensson den ökända....=) Hann till o med få veta att min bror Micke var på Kanarieöarna 93 och detvar visst tider det=) Kul var det i allfall att se dessa herrar, som jag personligen inte träffat sen tja 1992 ungefär..

Bryan Adams konserten då.. Helt underbar även om de kunde varit lite bättre väder...
Nu måste jag packa ska snart iväg til flyget eller ja om 8 timmar...

Ha det bra Ume nästa...

Kommentarer
Postat av: Ana Grannen

Hoppas att du har mkt sol,,,
Ses när du kommer hem

2007-07-08 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0