Onaturligt

... trött är vad jag är idag. Jag gick  la mig i vanlig tid igår, runt midnatt o steg upp halv fem, hyfsat pigg. Drog till jobbet, gäspade några gånger men inte så farligt.. KOm hem runt 16 och tänkte power nappa, då jag kände mig helt under isen.. Jag vaknade ungefär nu...Tröttare än innan... Dvs att jag sovit TRE timmar, de e ju helt knäppt.
Nä denna veckan eller förresten efter onsdag denna veckan SKA madde gå i säng i tid, få minst fem timmar sömn varje natt och då bör jag kanske bli piggare????

Sen undrar jag varför jag skulle provsmaka en drink med en citron flytande i?? De e skit snyggt med små små nässelutslag på överläppen, verkligen... Och kliar gör de me...


Ha nu kommer jag nog på varför jag fått allergi utslag i just ansiktet. Fast helt hundra e jag ju inte men började anv en ansiktscreme i förrgår. Kollade vad den innehåller, står inte utförligt men det står vitamin C... Var kommer vitamin C ifrån??? Jag hoppas fortfarande att det e citron skivan i glaset, men blir misstänksam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0