Ume

Sitter just nu i <umeå och skriver lite grann. Här har solen lyst med sin frånvaro, just my luck... tre veckor semester och sista veckan e nu, och endast 2 dagar med sol hitills... det värsta e att Umeå hade kanon väder förra veckan men när jag kom i fredags öste det ner=( Och hela helgen har det regnat ja till o med nu.. Men imorrn ska det bli bättre. Om inte får jag ut o shoppa mer kläder... Sorgligt..
Men här i ume e allt sig likt. Har varit i Mjösjöby (slå upp det i kartboken) hela helgen utan täckning på mobilen, sen kom jag hit och har ätit middag ute ikväll med vänner, imorrn e de fika med vänner torsdag utgång med vänner och ja så rullar det på. Messade min bror men han liksom solen lyser med sin frånvaro så NU ger jag upp... Jag har gjort mitt på den fronten...
men nu ska jag slappa litedet e väl det semester e till för???

Kram och om Leila läser, hade bra gumman i utlandet..

Kommentarer
Postat av: Ana Grannen

Ciao Bäjb!!
Trist att solen försvann,,, ska vattna blommorna idag igen,,,, Gud så duktig,,,, varannan dag.
Är på väg till jobbet,, hoppas vi ses en stund ikväll på MSN...
Om det glädjer dig så regnar det här igen.
Leila,,, hoppas du har det skönt där du är, mkt sol o lite pojkar,,,
Kram

2007-07-11 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0