Vad har hänt?

Time att blogga lite, var ett tag sedan sits. Men har det egentligen hänt så mkt sen sist?? Jag jobbar som vanligt rätt mkt och har idag äran att vara ledig inför en arbetshelg..
Leila fyller 24 idag Grattis till henne.....
Medans Leila njuter? av livet i Algeriet, sitter jag just nu i telefon och försöker boka nåt så enkelt som en synundersökning. Jag bara måste ha nya glasögon, e på tiden. Men tror ni jag kommer fram på linjen.....

Igår var jag extremt trött, när Annica la fram förslag om spelkväll.. Egentligen tvättade jag men efter lite eftertanke visste jag attså fort tvätten var klar skulle jag säkerligen lägga mig i sängen och sova bort kvällen.. Jag har haft lite brist på sömn denna veckan. Så jag tackade helt enkelt ja till att följa me ochj det var en ju tur, för det var kul.
Direkt jag kom hem insåg jag hur trött jag var men skulle "bara" gå in på nätet en sväng... La in en nyhet på rs96, läste aftonbladet och mail och vips var kl 01. Då gick jag i äsng. Men jag måste varit trött för jag vete fan var jag lagt mina glasögon... Sov till 05 då regnet väckte mig... Varför e jag så lättväckt????
(nu kom jag fram till optikern=)

Idag e de fredag.... Jag har absolut inga planer men funderar på att dra på ikea... Det e så jobbigt när man bara e ledig en dag mellan sina pass, för jag e  iallafall trött som fasiken den dagen plus att jag har måsten att göra då jag bar e ledig då.. Nu e jag ledig nästa gång på tisdag nästa vecka och det e min enda lediga dag den veckan.. Tjohoo till mig...  Jaja men nu var det idag jag skrev om... Fredag....27 juli.... Löning... Borde alltså göra nåt kul...
Men vad? Och nåt där jag kommer i säng för att ta mig upp 04.30 imorrn.. Hmm tål att tänkas på..
Imorrn är det lördag (surprise) och då har jag planerat en del. Kl 17.30 dyker kusin vitamin Malin upp här, sen ska vi till vår andra kusin vitamin Bodil, som lustigt nog bor bara en bit härifrån.. ( Lustigt eftersom jag inte känner henne och ändå bor vi så nära) Sen ska vi sitta lite hos henne för att sedan dra ner på lilla torg.. Jag hoppas givetvis på bra väder men i denna ljuva sommartid lär väl inte det ske. Kvällen kommer sluta ungt för mig, nä jag menar inte att jag ska dra hem lammkött eller så utan att jag ska hem tidigt eftersom jag, lyckliga jag ska upp lika tidigt på söndagen...


Vad mer ska jag säga.. Jo Leila, om du läser.. fast då vet du ju redan.. Men du blev godkänd på uppgiften =)
Och en sak till Sussie i umeå blir 40 år idag!!!!! Gud så gammalt haha.. Apropå det måte jag nog messa henne det hör väl till artigheten i allafall??
Jag längtar till hösten/vintern. Jag vet jag e knäpp men det e av flera anledningar. Hockey, jobbet, närmare nästa sommar, närmare thailand ska jag fortsätta... Dessutom e hösten mysig.. (håll bara med). Tänk så här nu e de sommar.. Och den regna bort och man e inte på topp för att på sommaren ska solen skina, man ska bada äta glass etc. Men på hösten då får det regna och då e de mysigt.. och då kan jag få tända alla mina ljus och bara vara.. Visst de e rått och jäkligt ute men då får det ju vara det , det hör ju till så man blir ju inte besviken.. Vintern däremot, tja jag hoppas att det blir snö i år i lagom mängd. Jag saknade den förra året. Snön gör så mkt. Alla barn blir så glada, den lyser upp i vintermörkret och den hör hemma på vintern. Tänk de som har 20 grader varmt eller mer på julafton.. Hur kul e de? Jag skulle inte ha julstämning (fast den har väl försvunnit ändå med åren) Shit snackar jul när det e fem månader kvar... Men för min egen del e de snart dags att köpa julklappar, så jag slipper ruschen i år.

Nu slipper jag ta penicillin mer.. Tjohooooo. Hoppas bara att det tog allt nu då så jag slipper skiten i fortsättningen..

Shit vad sugen jag blev på grändens mat..... kanske ska luncha där??

Ha det ute i cybervärlden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0