fest

Idag är det lördag den 30 juni. det betyder att jag ska ha födelsedags fest för ca 30 pers. Så vad har jag då gjort idag. Jo från det att jag vaknade tills nu har jag hållt på med denna fest. Först var det att fixa till lokalen med bord etc. Sen skulle vi visst göra bordsplacering, nåt vi efentligen gjorde igår men jag tappade visst bort min lapp i ölruset=)
Sen var det dags att börja med maten. Leila gjorde pajdeg, jag skar hackade och stekte allt. Sen har jag hållt på med dessa pajer fram till nu och ändå återstår tre pajer att göra, plus snittar, tortilla, tårta, efterrätt, bröd sallad etc. Så det blir ingen sovmorgon imorrn direkt..
Men det gör inget de e ju inte varje dag jag fyller hela 30 bast. Och jag vill ju att alla ska vara nöjda med maten!!
Nu ska jag sova i allfall så att jag tar mig upp i tid.. Kl 18 börjar festen=)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Johan

Sicken tur att förlovningar har fördelen att man inte kan splitta på de paren.
Jag HATAR nämligen bordplaceringar :)
Vi ses ikväll!

2007-06-30 @ 12:18:32
URL: http://mrmadhawk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0