Surprise!!

Min gud min gud... Oj vad jag e glad trots att det är min 30årsdag....
Fick ett mystiskt brev av en blond kille vid 00.00 ikväll. Mina syskonbarn öppnade dörren. av ren nyfikenhet om vem han var, öppnade vi köksfönstret och tittade ut. I fönstret snett emot såg jag/vi en naken kille.. =)
i allfall... Brevet/lappen vi fick levererat stod det : God kväll. Ni har valts ut att få den stora äran att vara med om en nattlig skattjakt som börjar NU... Dra ner till Schougens så ska ni få se....

Shit.. Va fan var detta. och hur kom människan in i huset... Vi slängde på oss lite kläder, jag bad mina sykonbarn att ta med paraplyet ifall att det var skumma människor i farten... Vi drog ner till bron "schougens" och där hängde en lapp med euflaggan och ett bröd... Europakonditoriet sa leila.... Ok vi gick dit. Där satt ytterligare en lapp.. ÖP21go there....  jaha vad ska man göra.. dra dit så klart.. Man e ju nyfiken. Mina syskonbarn började prata om att det kanske e för att jag fyller år.. icke sa jag, vem skulle göra sånt??
Väl där stod en lapp i stil me att sorry ni vann inte gå hem o tänk över varför ni inte vann..
Hmm. ok.. vi gick hem igen... Konstigt...
Väl hemma tog vi hissen upp. Fredrik ringde.. innanför min hemdörr sa leila till honom att jag skulle kissa.. Ja jo men hallå..
Gick mot vardagsrummet försökte dra av mig min tröja såg en terpentin i köket.. va den där innan??
Hann inte mer än tänka det förrän hela vardagsrummet fylldes av ljud.. Där stod mina vänner från malmö... Satan vilken överraskning... Jag var/är jätteglad.... de sjöng, hade med tårta och skumpa... Perfekt början på min födelsedag... att fylla 30 kan jag rekommendera med vänner som dessa!! TACK!!
Jag trodde faktiskt att ingen skulle bry sig.. Mina närmsta vänner finns ju som bekant 125 mil härifrån men här stod ni i mitt vardagsrum och "ödslade" en lördags natt!! Det betyder väldigt mkt för mig!!!!
Så tack bättre kan det inte bli...
klockan är halv fem på morgon, två eftersläntare e kvar men vem bryr sig... Jag vill fylla 30 jämt=)

TACK TACK TACK......

TJOHOO jag e 30!!!

LOVE U!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0