Migrän

Usch och elände, vilken dag jag haft idag. Den började bra, med frukost hos fröken Eneberg. (Tack Ana, kompenserade middagen med lime igår=)
Men sen hade jag så stora planer som en efter en gick i stöten.. Istället fick jag snällt ligga isängen, med nerdragna gardiner och våndas över den huvudvärk som nalkades. Och värre blev det. Migrän stavas det visst. Så upp o ner från sängen för att besöka lilla toaletten... Fy bubblan.. OCh jag som ska jobba natt. MEn framåt kvällen släppte det lite och nu, ja nu känns det bara som vanlig huvudvärk.
på jobbet e jag i allafall. Klockan tickar sakta men känner mig hyfsat fräsch. Min död punkt brukar komma framåt 04 men efter 05 kör jag på igen.. Ska ta med mig öronpluggar hem idag, så jag vet att jag kan och får sova ifred.. Eller kan e ju frågan. Min sömn e väl inte den ultimata och har aldrig varit..

Imorrn eller ja egentligen idag, är det tisdag. Träning står på schemat, antingen step eller styrka, har inte bestämt mig. Senare under kvällen ska systrarna Westerdahl få massage. Trevlig för dem=) (hoppas jag)
Nu arbetar jag fram till lördag kl 15. Sen ska jag himm till eslöv, de e marknad där i helgen och jag har inte varit hemma på ett bra tag (sorry mor).
Kanske hinner med en runda med bil osså, så se upp!!!

Ingen hemma match förrän söndag, känns som det e långt mellan gångerna men det e iofs skönt. Jag har det jag gör ändå.

Om det vill sig väl kanske jag och carro drar på mini semester i höst. Vore välkommet. Vi får se vad det kan bli av det....

Önskningarna inför jul o nyår e i full gång. Jag vet ju att jag arbetar julaftons natt därmed ledig juldagen. annandagen fyller tanten år (min mor) så då vill jag helst arbeta dag. Till själva nyår har jag lagt semester. har ju en 17 dagar att ta av även om 15 ska sparas till nästa år då Thailand hägrar.

Förresten, vilket underbart väder det varit idag. Ikväll när jag tog bussen till USIL var det 17 grader ute.. Så skönt.. bara för detregnar det säkerligen hela dagen imorrn. kan kanske vara bra, man sover visst bättre då sägs det..

Nu ska jag trolla fram nåt att göra innan jag blir helt göralös..
kram på er därute!

Kommentarer
Postat av: Ana Granne

Haha,,
Det får bli måååååååååååååånga frukostar *S*

2007-09-26 @ 22:40:58
Postat av: Ana Granne

Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv

2007-10-11 @ 01:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0