Party party

japp både igår o idag var det party för lilla jag. Igår slutade en av våra läkare så han bjöd på fredags öl. massor av folk, massor av öl och massor av allsång blev det. Vid 22 drog jag och två andra till Malmö och kuba cafe´. Inte världens roligaste ställe så redan vid halv ett drog jag hem.
jag var kan man lungt säga lite uppjagad över en händelse som utspelade sig 05.30 på morgonen samma dag.
För att göra en historia kort har jag visst en granne som tycker det e kul att jaga andra. Dock tycker inte jag det e lika kul när inte ett nej är ett nej längre. I huvudet ploppar en incident upp som hände i ume, där jag var förföld av en man som kunde ringa mitt i natten för att berätta att lampan i köket var tänd.. MIndre trevligt..
Min granne(kvinnlig) berättade lite om denna speciella manliga granne som jagade mig och det var ju mindre smickrande saker, tror jag har en liten anledning att vara rädd.. Men det e helt sjuk att man inte kan känna sig trygg på sin egen gård, i sitt eget hem. Jag har aldrig låst dörren på dagarna men nu gör jag det. jag stirrar ut genom förnstret för att försäkra mig om att han inte e ute och jag springer från porten och in i lägenheten... Ska de behöva vara så???
Det värsta e att han nu vet när jag går till jobbet och vem vet vad han har i huvudet?? Så till veckan kommer jag troligast rymma från malmö ett tag. Känner att jag inte har varken kraft eller ork att ta itu med psykopater.
Men ikväll skulle Johan ha examensfest. Jag har inte varit allt för laddad, snarare lite loj. Men jag gick dit. Till saken hör att jag egentligen imorrn skulle visa lägenheten för en kille, så jag skulle bara ta det lungt, vilket jag gjorde...till en början i alla fall. Sen fick jag ett mess att de inte kunde komma, så då slank en o en annan öl ner. Men jag var en duktig tös och gick hem i tid.. Vissa där hade nog behövet lite sömn men man lever bara en gång. Tack i allafall för den goda maten, ölen och sällskapet. Jag behövde verkligen träffa lite folk o slippa tänka på saker som skett den senaste tiden..
Imorrn e det jobb o nästa vecka börjar jag arbeta natte tid... Tjohoo..
Imorrn kväll kommer det en tjej och ska titta på lägenheten, hon lät super trevlig!!! Finns hopp ändå...

Tack Johan för den trevliga festen.. hoppas ni hade lika trevligt resten av natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0