Show me heaven...

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Jag har ny inneboende tex me allt det överskuggas av beskedet jag fick i helgen.. Min barndomsvän Ola gick tragiskt bort förra helgen. Vi gick i samma klass under låg mellan och högstadiet. Jag o min tvilling umgicks ofta med honom under denna tid. När vi flyttade köpte Ola ett halsband till oss var, ett silver med bokstaven M och N.(som jag fortfaradne har kvar) Han var verkligen jättesnäll. Efter flytten hade vi viss kontakt men me åren suddades den ut. Men tack vare lunarstorm och vårt gemensamma intresse ishockey fick vi kontakt igen. Livet tycktes leka för Ola, vilket var jättekul, då han inte hade de så lätt i skolan. men nåt gick fel, och hans livslåga har släckts. 30 år blev Ola. Jag kommer alltid minnas dig som den varma glada goa människa du var!! Jag var inne på din lunar igår Ola och läste vad alla skrev.. Gick då också in och läste vad du skrivit om mig. Tänk det du skrev hade jag ingen aning om=) Satt o tittade på dina foton på din hemsida... Allt som surrar e ; Vad gick fel, varför blev det som det blev...
Mina tankar går till dina föräldrar och alla andra nära kära...
Och när det e min tur att den vägen vandra, Show me heaven Ola!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0