Wieeee

Söndag och hockey på schemat. Apropå schema fick jag mitt nya schema i fredags. Ett schema från 8 oktober och 6 veckor framåt. jag fick nästan som jag ville, så jag kan absolut inte gnälla.. Är till och med ledig två dagar efter mina nattpass, som jag efterlyst.

I onsdag hade jag en ledig dag som firades med att åka till Nyköping och se MIF ta sin första seger. Det var väl inte direkt imponerande men tre poäng e tre poäng... Själva resan var trevlig, 8 var vi som tog oss upp och kul hade vi... Idag står Borås för motståndet, torde vara en enkel match men med Malmö vet man fasiken inte.
Imorrn e de måndag och jag ska jobba natt.. Så ska försöka vara uppe länge idag får se hur det går. Steg upp tidigt idag, städade och bakade bröd, drog till affären och köpte frukost åt Jördis och hennes kompisar från Tyskland...

Igår hade jag träning igen. Det funkar riktigt bra med det. har tappat några kilo men det viktigaste e att jag gått ner några cm dessutom.. Kanske jag ändå kan nå mitt mål till nästa sommar.. Hoppas hoppas...

På jobbet e de som vanligt lite halv kaos med mkt sjukdomar därmed för lite personal. Hoppas detta vänder snart för det sliter på oss alla att gå runt med lite personal...

Annars e livet som vanligt... Jördis och jag fungerar bra ihop (för er som inte vet är det min nya inneboende). Hon tar verkligen hänsyn till mina arbetstider och smyger i lägenheten. Ibland kan det bli fel dock. Jag hade råkat stänga dörren till mitt sovrum när jag gick till jobbet en dag. Kl 17 messade jag henne o önskade en trevlig kväll.. Visade sig att hon trott jag låg o sov och hade smygit omkring i lägenheten hela dagen=) Så kan det gå...

Snart kommer Leila hem, tror jag.. Ska bli kul o se jäntan även om vi säkert inte lär ses så mkt..

Nu ska jag snart göra mig klar för hockeyn, planerar att ta en promenad upp idag så rör jag lite på mig i allafall...

/Madde

Kommentarer
Postat av: Ana Grannen

Jag vill bara säga att jag har "varrdens" goaste granne,,,,
Tack för brödet raring!!
Nattakram

2007-09-24 @ 01:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0