Återigen stulen


Hånglat i mer än tre minuter?
mmmmm

Sovit i en annans säng?
Det har hänt

Hånglat på en bio?
Ja men de var ett tag sedan

Hånglat i skogen?
Bara hånglat haha
Sovit naken?
Ja.

Kört över hastighetsgränsen?
Ja 90 90 blir 180 i mitten

Målat om ditt rum?
Nja men min lägenhet i Ume tapetserade o målade jag om

Dansat framför en spegel?
Ja.

Fått hicka?
Allt för ofta

Dumpat någon?
Ja

Hoppat in i en bil med folk du just träffat?
Kanske inte hoppat....

Varit i slagsmål?
Det har väl hänt tyvärr

Smugit ut ur ditt hus?
jadå..

Haft känslor för någon som inte känt detsamma?
Tror inte det

Blivit arresterad?
hmmm.. inte inplockad...

Hånglat med en främling?
Haha ja det har väl osså hänt

Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?
När jag bodde hemma visste nog aldrig min mor var jag va.. det var liksom innan mobilen kom

Varit förälskad i en granne?
Shit. Jag har ju haft ett antal grannar i mitt liv, både här o där och nog var jag lite förtjust i Micke i Södertälje

Struntat i skolan för att göra något roligare?
Ja men inte så ofta, skötsam flicka=)

Sovit i en säng med någon av samma kön?
absolut

Sett någon död?
miljontals gånger

Varit utomlands?
japp

Kysst en bild?
japp

Sovit till tre?
senast idag efter ett nattpass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0