Balansgång.....

Att finna sin inre balans, vad innebär det igentligen och hur vet man att man funnit den?
Blir livet bättre om man finner den??

Genom att ta några steg tillbaka och se mitt liv ur en annan synvinkel får jag en bättre överblick och kan rätta till de saker som är fel. Rutiner kan brytas för att utgå från ett nytt inspirerande läge, kanske kan harmonin infinna sig...
Men frågan är om jag verkligen känner igen de tecken och signaler min kropp skickar ut. Hinner jag stanna i tid?

Genom ett öppet sinne som alltid är redo både på det oväntade och det väntade förbereder själen för den självhjälp den kan måste ge. Livet är och förblir en gåta och ingen levande varelse har svaret till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0