Det gick inte i år heller

En säsong e över. Och inte blev det som jag hoppats heller. Besvikelsen var stor när man insåg att det var laget i norr som gick upp och inte vi.. Finns egentligen inget positivt att säga över huvudtsget. Tunnan och jag höll en tradition, vi spelade Sinead o´connors Nothing compares to U. Förra året efter Leksand matchen var det just den låten som spelades i en och en halvtimme, på väg hem. Så igår var inget undantag.
jag orkar inte förklara den känslan som fanns i kroppen igår. De har dock lättat lite till idag och om några dar har den väl försvunnit för att åter dyka upp när nästa säsong kommer i antågande till hösten....

Idag e de fredag, helg för många men inte för mig. Ska slava hela helgen med sart kvart i 7 imorrn. Sen blir det kvällspass söndag så de känns lite bra, kan man i allafall göra nåt vettigt denna helgen.. Nu väntar dock tre helger på raken,  mindre kul men men. Så e de när man arbetar inom vården minsann..

Enda positiva me att säsongen e över e att nu har jag tid för annat. Lägenhetssökande tex. snart börjar det brinna i knutarna minsann......

Kommentarer
Postat av: Syrran

En ljuspunkt i den mörka sorgen ESLÖV: SM-GULD i pingis 4:e året i rad.

2008-04-14 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0