Han äter

Idag,äntligen åt lille Miffo. Så nu börjar han skata men säkert bli precis som förut. Han skall dock bara släppa taget om balkongen också=)

Måndag idag och snart dags för mig att arbeta natt. Kan bli ytterst intressant då strejken bröt ut idag. Igår var en sån dag då vi hade 4 överbeläggningar så jag undrar hur de ser ut inatt, då alla Helsingborg/Ystad patienter med omnejd måste söka sig till oss istället. Det talades om flytt för ca 100 patienter i helgen som var, sen att de i snitt dyker upp 50-70 patienter bara i HBG under en dag( som alltså nu ska till lund).. Kan bli livat i holken.... eller så vågar ingen sig till sjukvården nu så vi får en extremt lugn natt men nja de vågar man ju inte hoppas på. Har dock bara en natt ,sen går jag av 07 och börjarj obba 24 timmar senare.. Ingen ledighet här inte. Den har jag på söndag först.. Och då en hel dag.. Lyxigt. Har min nästa två dagars ledighet om två veckor.. Längtar redan efter den.... Sliter att bara ha en dag ledigt i taget. 

Time to run... Bussen väntar ju tyvärr inte på en....

Kram alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0