Och så en ny lista

DIG
1.
Hur lång är du? 157 cm kort
2. Vad vill du bli när du bli stor? jag e redan stor
3. Vad pluggar du? teckenspråk
4. Har du långt hår? NJau, vill ha
5. Vilken hårfärg har du? född blond, nu brunett.
6. Sminkar du dig? Everyday
7. Har du haft sex senaste månaden? Kanske de kanske
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?  Svart.
10. Har du kysst någon idag? Yes.
 
FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nå skildes när jag var barn
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda, kan inte välja älskar båda lika mkt
3. Hur många syskon har du? Alldeles för många (5 st, en syster resten bröder)
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Detta vinner vi (mot Brynäs)
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Säkert nån sallad
6. Hur många ställen har du bott på? Shit, ehh 7"städer" och på17 olika ställen snart 18
7. Vem i din familj stör du dig mest på? haha ska man säga det...
8. Vilken familjemedlem är snällast? Alla, vi e en snäll familj
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? om en timme typ, ska till syrran

 KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? häromdagen, fikade me kriss'
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? de minns jag inte
3. Har du kysst nån kompis?japp av båda könen=).
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jajemensan
5. Vem har du varit kompis med längst? som jag umgås me blir de Leila, men som jag har kontakt me e de flera.. (har som sagt flyttat en hel del) 
6. Vem känner dig bäst? Tunnan                                                            
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Är väl 3 år nu... e fortfarande osams fr hennes sida
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Det har redan hänt
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nänä

 KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Svarta jeans, röd undertröja, vit huvtröja.
2. Har du bytt om idag? ja vaknade inte i dessa kläder.. ska snart svida om till partykläder
3. Favorittröja? Varmast o skönast e RShuvtröja
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? boxers tighta
5. Har du gett bort kläder nån gång? Mpnga gånger
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Har fortfarande massa plagg me prislapp kvar så ja
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? de skulle nog synas om jag ljög....
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? rött o rosa ihop
10. Vad använder du för skor? nån av mina 200 par

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja.
2. Klä dig annorlunda? till makerad
3. Vara dig själv? Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? nej
5. Ge dig på utmaningar? Självklart!
6. Ha sex på offentlig plats? haha ja
7. Vara omogen? Ja.
8. Äta småkryp? ja de skulle ja men undviker helst
 
RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? Nej?
2. När tuggade du tuggummi senast? Imorse
3. När var du på semester senast? Juli 2007.
4. Vilken färg är det på din tandborste? orange o vit
5. Är ditt hår tråkigt? Ja just nu är det.
6. Vad har du för påslakan just nu? blått i olika nyanser
7. Vem såg dig naken senast? jag själv
8. Hur ofta duschar du? Varje dag.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? Va?
10. När ska du gå och lägga dig? Idag blir de väl runt 04 skulle jag tro

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hallå där!! Du är inte 157cm, det e jag som e de. Och du e faktiskt längre som du brukar poängtera och det hela 1 cm.

2008-04-05 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0