Sömnbrist

Jag lider av akut sömnbrist. Det går att räkna på en hand hur mkt jag sovit sen i onsdags morse. Och de e ju verkligen inte bra. Imorrn e första dagen jag inte sätter min fot på jobb sen i söndags. Då ska jag verkligen försöka sova ut...
Dessutom vaknade jag imorse av smärta i min vänstra axel och nacke. Ungefär som nackspärr fast ändå inte. Trodde i min envishet detta skulle passera bara jag kom igång men nä den smärtan vill inte ge med sig. Att titta hastigt åt vänster är det inte tal om. Mina kära kollegier har gett mig värme och masserat. Och trots att det hela gjorde ont var det samtidigt skönt...

Ikväll träder en vän in i 30 års klubben. Välkommen säger jag=) Han fyller inte förrän till midnatt men det hela ska firas med dunder och brak i afton. Så direkt efter jobbet ska jag försöka piffa till en sliten Madde och bege mig mot festen. Ska bli nice med lite avkoppling i goda vänners lag.

Imorrn ska jag titta på en lägenhet i Malmö=)

Förrsten, vår hemtelefon fungerar mystiskt nog inte, så vi finns bara att nå på respektive mobiltelefoner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0