Markt for livet

Idag har det regnat i stort sett hrla dagen, forst nu de ar uppehall. Sa efter att ha legat pa rummet o sett film, drog vid till ett stort shoppingcentra och shoppade. Val dar fick jag ett litet infall och markte mig for livet....

Nu sitter jag mest o vantar pa syrran o company, ska dra pa nattmarknad, Inge hittade en klocka dar igar som jag tror passar mig, en puma klocka. Jag alskar ju som bekant puma. Sa vi far se.
Igar tog vi cykeltaxi dit. Kandes lite konstigt att bli skjutsad av en gubbe a 65 plus. Efter ett tag kande jag att kanske jag skulle skjutsa honom innan han dor eller nat. Men det gick bra och var ett smidigt satt att ta sig fram....

En sak som irriterar mig. visst man kanske inte ska begara saker o ting men i stort sett ingen har kan engelska. Alla tittar som levande fragetecken nar man talar till dem. Inte latt att gora sig forstadd da inte.. Nu ska vi shoppa upp de sista... Precis lagomt tills hotellet invaderas av en busslast med fransman.....

Kommentarer
Postat av: Nr27

Det tycker jag absolut ni ska kunna begära! Förstår inte varför hela världen kan lära sig ett enda språk. Hur svårt kan det vara?

2008-08-13 @ 23:44:15
Postat av: Nr27

"Jag förstår inte varför hela världen INTE kan lära sig ett enda språk", ska det naturligtvis vara!

2008-08-13 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0