Thailand del ett

Fick lite bilder nu av min bror. Tänkte lägga ut en del av dem här. Börjar med vecka ett som dock inte kommer vara komplett förrän jag fåttbilder från de andra med.. Men håll till godo....

Slagna grabbar på väg till Koh Chang efter en natt i Bangkok


Modern färja, fanns faktiskt

I väntan på färjan till Koh Chang

Fiiiint!

Ibland säger en bild mer än tusen ord



Efter shopping behövs mat

Om du tycker jag är söt, ska du se min yngsta faster=)

Jag kan minsann vara söt jag med

LÅng uppförsbacke hit men det var det värt... Härligt badvatten



Efter regn kommer sol....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fyyyyy vad najs!

2008-08-23 @ 15:05:25
URL: http://camster.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0