Dan före dan före doppare dan

Måndag 21 december. Min sista lediga dag innan jag ska jobba hela julen. Är ledig nästa gång på söndag och då väntar en borta resa med Redhawk support. Om jag har enorm tur (har jag det någonsin) kan jag bli ledig fem dagar!!! Detta om jag beviljas komptid min natt den 29e. Men de är inget som är spikat, så den som lever får se. Men skönt skulle det vara. Har en del att göra inför nyår tex.

Jag har nu fått tid för en ny undersökning som ska ske i lokalbedövning. Samma dag som vi ska ha vår klinikfest, så jag hoppas man inte har besvär efteråt.

Igår ringde min tvilling till min mor. Han blev nog extremt paff över att jag svarade. Första gången på nästan 3 år som vi pratar "vanligt" även om de kändes lte krystat från hans sida. Och inte lär det göra någon större skillnad heller.

Min brors fru fick en överraskning av de sämre slaget imorse. Hon kunde inte hitta sin bilpå parkeringen. Inte så kostigt kanske då den stod sönderslagen i Kågeröd. Kan inte folk låta bli andras saker grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nu ska jag ner i Eslöv city. Dags att förlänga mitt månadskort och ska kika på ett par byxor.. Börjar bli kris på den fronten då tre par jeans gett upp...

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0