Julstress och planering

Idag sprang jag en runda på stan föra att köpa julklappar åt min farbror. Och vi kan väl säga att de var en hel del människor ute. Jag e glad att jag planerat i förväg så jag visste exakt var jag skulle gå...
Sprang förbi på Gustaf, där dessa stollar från radion sitter instängdda i sex dygn. Snacka om apor i bur. Stod en hel hög utanför och glodde på dem..

Alla klappar utom en är nu inköpt tjohooo. Passade på att köpa lite julkort ska bara komma ihåg att skicka iväg dem....

Och mitt i allt ska nyår planeras. En trerättersmidag ska fixas. Men vi e några som håller i det så det blir säkert bra. Och mitt i det ska dessutom en tre rätters middag planeras till vår klinikfest i januari och det är mkt svårare. Där snackar vi lie mer folk och alla ska bli nöjda. Lokal e bokad i allafall.. Nu ska maten fixas affischer upp och underhållning planeras..
Och de flesta man känner går snart på ledighet i minst en vecka.. Men jag ska jobba.. Det känns lite så men men..

Grattis Tommy osså.. Som kom in på skolan!! Tjophoooo.. Nytt liv börjar för honom den 7e januari. Men före det ska han dock åka till Gävle o fira jul!!

Klockan tickar, ska ladda kaffekokaren, känns som jag kan behöva lite kaffe imorrn innan jobb, som föresten inte är jobb på samma sätt. Imorrn ska det flyttas grejer från den gamla avdelningen till den nya modernaste finaste avdelningen i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Madde...

kul att läsa lite om hur det är för dig nu... Här är det fullt upp med jobb, barn och hus...



Ha en skön jul



kram Malin

2008-12-15 @ 20:06:41
URL: http://mann04.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0