Känner mig som en kärring på 80 bast

Efter veckor av slitsamt jobb, med hög belastning, tunga patienter och alldeles för lite personal, börjar min kropp protestera. För någon vecka sen var jag trött så in bomben och nu har jag värk. Jag är helt stel från axelpartiet och upp i nacken. Korsryggen känns av och lika så enen.. Nog för att jag e till åren kommen men oj vad snabbt detta gick..
Jag skulle behöva semester och det snart.

Igår plockade jag ut mitt löshår, tog bara två timmar och en massa tvättar. Mitt eget hår har växt mkt men är slitet. För att piffa till det fick det färgas. Sen ska jag bara hitta tid att gå till frissan, fram till dess får jag se ut som skit.

På fredag är det studiedag med jobbet sen afterwork,på lördag är det julfest med RS96.. Slitsam helg men ska bli kul med lite avbrott från vardagen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tja, inte så långt från sanningen eller??

2008-12-05 @ 12:10:12
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Haj Madde!



Såg att du hade kommenterat mitt tycke om arenan.

Ang att sitta högt uppe så tyckte jag bara synd om de som satt där som fick se hela musikalen snett uppeifrån. Det funkar säkert kanon när man ser hockey å annat men just den musikalen gick de nog miste om litta granna synmässigt. Men ljudet var hur bra som helst, med tanke på den anläggningen vi satt framför :o)

2008-12-09 @ 21:33:58
URL: http://camster.bloggspace.se
Postat av: Madde

Ja det är möjligt. Men på invigningen såg jag allt väldigt bra och då satt jag allra allra högst upp. Visst är det bättre med främre säten, är väl en anledning till att de är dyrare... Jag är i allafall jätte stolt över arenan=)

2008-12-10 @ 05:26:21
Postat av: Camilla igen

haha det kan jag förstå att alla MIFare är :o)

2008-12-11 @ 22:22:46
URL: http://camster.bloggspace.se
Postat av: Madde

Ja de e vi. Men de e inte bara vår arena utan hela Skånes. Hockeyn som spelas där e inte mkt att hurra för direkt....=(

2008-12-16 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0