Lovade bilder fr Thailand... Här kommer fler

Och herregud vad jag längtar tillbaka... Genom att dra muspekaren över bilderna kommer det fram kommentarer..
Sååå sexiga
MIn bror och Tunnan....
Rider elefenat på Koh Chang

mer elefantridning



Sen fick vi skjuta lite grann=) Min bror Micke poserar

Vårt husdjur.. Låter en hel del.. Tänk dig den grillad=)

Personalen på Penny Bungalows i Koh Chang. Rekommenderas varmt! Mannen till vänster kallades för Smiley face,log hela hela tiden

Bye bye Koh Chang

Det var från vårt första stopp Koh Chang.. Nu kommer det lite från Pattaya!!

Hello Pattaya

Pattaya Crocodilefarm

Waterworld Pattaya. varje gång en sköldis kom förbi sa Mats : WOOOW Miffo=)

Hungrig?

Mats var väldigt fixrad över att jag inte hade snopp. Så jag skaffade en...



En glad Madde har fått åka karuseller=)

Det var Pattaya det.. Nu åker vi vidare norrut...

Chiang Mai,där kan de måla på rekordtid..MIna kaffeunderlägg blev superfina

En ego bild.. Efter att ha solat e man lite röd....

MMMM thaimat.. Me like

Mor och dotter på restaurang i Chiang Mai.Man måste äta så man orkar shoppa

Allt resande sliter på en del....

...medans andra roar sig bäst de kan

Lite mer egobilder. Från huset,Kim har tagit bilderna





Nu har MAts tagit bild på mig och Kim

Vår taxikille. Han körde oss till huset väntade snällt tills vi ville hem,sen körde oss tillbaka.. Inte ett ord engelska kunde han...

Stackare.. Denna man cyklade oss överallt...

Lite drinkar e aldrig fel. Den i mitten var dock.. Sååå besk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0