Hur gick detta till?

Jag har sjukat mig.... Från jobb.. mina demoner talade till mig, demoner som tex Lena J " du måste tänka på din hälsa". Så nu har jag gjort det. Jag e nu officiellt sjuk två dagar, för att bota min envisa förkylning och hosta....
Det svider lite ekonomiskt men jag fick karensen redan imorse eftersom jag gick hem tidigare...

Idag har jag bjudit på en nyrenoverad lägenhet.. Skit fin e den.. Ligger iofs i Eslöv men just nu skiter jag i det...
Jag får aldrig lån i Malmö till lägenhet och hyra en kostar skjortan.. Hade jag haft ett jobb me bättre betalt hade jag definitivt övervägt malmö mer.... Jag får helt enkelt skaffa mig bättre jobb eller en rik man...Tror jobb blir lättare=)

Nu ska de ätas mat!

Kommentarer
Postat av: Lena J

Japp, jag är fruktansvärd när jag sätter den sidan till... Jagar dig tills du får in lite vett i skallen haha. Men mitt jobb är gjort nu för denna gången :)

2008-02-09 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0