Inte bra ...

Nu har jag blivit lite lik leila... Jag sitter på jobbet, hostar och snörvlar, iklädd arbetskläder, dock med ett undantag.. Jag har långkalling under och en tjock kofta utanpå... Jag har aldrig långkallingar i vanliga fall men just inatt fryser jag.
Här e ganska lungt på jobb än så länge.. jag ska ta o göra lite små grejer, sen tänker jag utan att skämmas lägga upp mina ben på en soffa... De e fan jobbet skyldig mig efter allt slit den senaste tiden. Hade vi fått betalt i ackord skulle jag varit rik!!!!

Förresten grattis Annika, 39 år idag den 4de... Nästa år blir det stor PARTY!!!!!
(fast i år ser jag fram emot alexandras 18års fest tjooooo)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan bara hålla med om allt du skriver om jobbet, trist nog! VAD ska vi göra?? något måste hända i alla fall......

2008-02-05 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0