Jag ska bli miljonär

Japp.. Mitt mål.. Inte orimligt alls faktiskt... Eller jo, kanske. Men man vet ju aldrig. Fru fortuna kanske ler mot mig imorrn. Jag har slängt in en v75 rad, och tillsammans me fyra andra ska vi vinna imorrn.. Nån miljon var, vore inte dumt..
Då skulle jag köpa lägenhet, busringa csn eller ja betala av dem iallafall, ta mitt förbannade körkort, anställa personlig tränare...
Hur nice skulle det inte vara. Apropå lägenhet. Den jag bjöd på var de en tokskalle som direkt höjde me 50000. Fast jag tror det ligger en hund begraven.. Vem höjer 50000 direkt på en etta i ESLÖV????? Dessutom ringde mäklaren idag, bara för att kolla att jag fortfarande var intresserad även om jag inte ville buda över... HMMMMMM.. Jaja vi får la se vad det blir. Har fyra dagar ledigt nästa vecka, ska ta i med stortåna då för att hitta lägenhet...

Imorse när jag vaknade, efter en natt utan större sömn pga en treårings gnällande så var jag blond.. Nu massa timmar senare e jag brunhårig. Som jag saknat mitt mörka hår. WELCOME BACK!!! Imorrn ska vi se om något annat kul händer.....
Den 18e ska jag fixa mina naglar igen, var ett tag sedan nu men nu e de dags.
Sen e de bara vikten kvar.. Har precis köpt hem godis,jordnötter, chips och läsk. Tror ni det gör susen för vikten o kroppen?? Nu e de dock inte till jag utan till jimmy, Beckan (två syskonbarn) och deras kompis Gan, som e i Malmö. De har varit på bio o e på väg. Egentligen skulle jag och jimmy köpa jeans till honom, sådanadär Cheap Monday, men de hade inte den färgen han ville ha....
Så nu ska de se film o äta godis här som faster försett dem med. Egentligen  kan hela denna veckan kallas för syskonbarnens vecka. Mån till fre har jag ju varit barnvakt åt de minsta...  (fick på Mats hans spiderman dräkt, bild nedan)
Imorrn e de arbetsdags igen. Fem dagar på raken nu.. tjohooo. Ska dock göra lite trevligt i veckan så jag kommer inte vara hemma nån kväll... Ska bland anant till helsingborg på tisdag,på teater.. CASHING kulturpoäng till mig=)

Nu kom barnen hit, och de vill ha datorn så klart...
Tar in bilden på Mats me...

191181-90


Kommentarer
Postat av: Tuttan

Sorry, men du får bli miljonär en annan gång tyvärr....

2008-02-10 @ 20:20:24
Postat av: Annica

Vill du helst bo i Eslöv?

2008-02-25 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0