16.00

Halva dagen har gått. Är ca två timmar tills de e dags att dra till ishockeyn.. Och vet ni. Jag har nyss stigit upp....
Så e de när man arbetar natt. Jag kom hem halv nio,satt mig framför datorn (DUUUMT). Men jag skulle överföra pengar till min syster och då såg jag att min ena fond rasat.. Så fond dektektiven fick söka ny fond.
Klockan 09 stängde jag ner datorn och gjorde mig redo för sängen..
Hann ligga en timme när jag väcktes. Konstigt nog kändes det som jag legat längre...
Så ska man försöka somna om och tiden rullar på.. Somnade vid tolv ungefär och NU e jag så trött.. TAck o lov har jag bytt dag imorrn så jag e ledig.. mot det straffas jag att jobba lördag kväll men just nu känns det kanon...
(Har en på börjande förkylning, grrrrrrrrrrrr...)
Tänk egentligen skulle jag varit ledig denna helgen osså OCH jag e ledig hela nästa helg.... Hur i fanders gick detta till???

Apropå pengar, fan va denna månaden e kass.. Jag har en stram budget för hur mina pengar ska räcka till den 25:e.. Sen  e tanken jag ska till sthlm den 27 men just nu har jag inga pengar.. får se om jag kan skrapa ihop lite...,

Nu ska jag äta min frukost sen svida om till lite annat än mysbyxor....

Vinn ikväll Malmö!!!!

Kommentarer
Postat av: Leila

Sov lite mer bruden, öronproppar jag vill ha en pigg o glad Madde när jag kommer ner :=)

2008-01-16 @ 22:50:04
Postat av: Anonym

Haha gissa vem som väckte mig....

2008-01-17 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0