2007

...är över och vi har nu gått in i 2008. Tyckte de bara var igår man snobba till sig för milleniumskifte men icke...

Så hur var då det gångna året?

Årets höjdare... Tja det måste varit min surprise party på min 30 årsdag...

Årets fest... för egen del blev de mina tre fester för att fira min 30årsdag

Årets besvikelse... MIF så klart... Matchen mot Leksand vill jag mer än gärna glömma..

Årets årstid... utan tvekan sommaren som blev mkt lyckad, med mkt utgång och partaj...

Årets vän... Ja Leila kan ju inte ta det priset, hon har knappt varit i närheten detta året.. Utan det blir min granne Ana... Vi har haft en hel del bus för oss.. tack för att du finns!!

Årets självklara..Att jag inte skulle få julkort av piiip som resten av familjen fick...

Årets setback...min viktuppgång...jäkla MÖG!!!

Årets historia...En tysk, en japan och en svensk under samma tak.....

Årets spooky... En viss granne som har en tendens att dyka upp där jag minst vill eller anar det....

Årets otur... Alla tekniska apparater jag köpt,min mobil och dator som båda lagt ner..

Årets otur 2.. varför skulle jag tvunget gå och vila, just när tomten skulle komma=)

Årets lågvattenmärke... Alla sjukdomar jag haft.. aldrig varit så krasslig någonsin.

Årets löfte jag bröt ... Jobba mindre

Sammanfattningsvis har det varit ett OK år men inte mkt mer. Och nu går det väl bara utför... Nä då.. Det kommer säkerligen bli ett kanon år, även om det kunde börjat liiite bättre...
I år har jag att se fram emot en månad i Thailand.. Ska verkligen bli UNDERBART!!!

Puss på er darude och god fortsättning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0