2:a

blev Sverige till sis i JVM. Men de ska de vara stolta och glada för. De kämpade som in i bomben och borde väl egentligen avgjort till egen favör. Men Kanada har massor av rutin, de har ju vunnit mästerskapet ett antal ggr i följd och kolla bara läktaren. Vi pratar ett juniorvm med tusentals kanadicker på plats. Är vi svenska ens så många under senior VM?????
Nä förstår att förlusten svider. Sa precis innan Kanada gjorde mål, att bara för att Sverige pressat på kommer Kanada göra ett skitmål.. Hade ju tyvärr rätt.. Men jag e super nöjd me grabbarnas insats.. Just detta lag anses väl vara ett av de sämre Sverige kommer ställa upp med och isåfall får kommande lag vara förbaskat bra eller hur...
Matchen sågs dessutom på NK 24 i Lund då det fina underkylda regnet sett till att alal bussar var inställda.. Tack tack.. Så idag kl 15 traskade jag ut från hospitalet för första gången på 24 timmar.. Tack vare ovädret tappade jag min mobil dessutom, så någon sådan äger jag inte längre... Jag har inte heller råd att köpa ny så, ja det löser sig... Och som om det itne var nog.. fick en arbetskada igår med. En mkt äldre bastant människa svimmade och min vänster axel fick ta hela tyngden.. Behöver jag påpeka att det värker. Fick med mig lite olika smärtstillande hem, så att jag åtminstone kan sova... Lyckad dag igår alltså....

Nu ska jag duscha sen till grannen och käka söndagsmiddag... Har fan inte varit i Malmö på två veckor... tiden går fort...

Ps, varför ska alla söka nytt jobb helt plötsligt???DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0