Inte igen...

Har nu några dagar i rad vaknat med huvudvärk o förkylning. Så imorse.. åhhh.  halsen svider, huvudet värker, näsan täppt...  Men ingen feber iallafall.
Om en timme ska jag traska till gymmet för lite funk. Det kommer väl gå bra... eller inte.
jag ska även på bio idag, tror jag...  Men vilken film jag ska se vet jag inte.
Borde egentligen käka något inför träningen men usch vad jag e lat. Men ska strax göra mig lite fiberhavregryn, mina nybakta bullar gjorda på linfrö och fullkorn och en kopp te...

Helgen e till ända. Malmö vann mot Sundsvall i fredags, Leksand förlorade mot Bofors och jag förlorade massa pengar. Dessutom vann Mora mot frölunda och där förlorade jag ännu mer pengar.... Det värmer en månad som denna...
Helgen har annars gått åt till att jobba.. Både fre o lör kväll blev det arbete. Ledig idag sen väntar en mån till fre pass.. vet inte när jag hade de senast. Är nämligen helt ledig nästa helg, då bär det av till sthlm för att se Malmö möta  AIK.. Ska bli skönt med en resa, få lite ombyte...

NU ska jag traska i mina träningskläder o bege mig..
Må gott därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0