Mitt nya liv

Mitt nya liv har börjat som ni vet, med nya önskningar inför detta år. Och hur har det då gått hitills..
Över förväntan faktiskt.. Snusningen e helt överstökat, känner inget behov alls. Knaprar i mig morötter, äpplen, avocado men framförallt tuggummin istället. MIn käke går väl snart ur led skulle jag tro. Men än så länge fungerar det bra.
Min andra önskning var det här med vikt.... Jag har inte sällt mig på någon våg, det kommer jag inte göra förrän jag VET att jag gått ner. Däremot har jag nu kört igång med träningen och det går osså över förväntan. I söndags körde jag ett funk pass, alltså dans. HUr kul som helst, anmälde mig direkt till söndagens pass. Dock har jag lite ont i nacke eller rättare sagt e stel i nacken. I denna dans ingår lite coola men framförallt häftiga rörelser. Tex ska man när man snurrar runt vrida huvudet med en nacksving... Det känns idag..
Måndagen hade jag tänka ha som vilodag men då leila överraskat mig med ett mindre kul besked, fick jag dra till gymmet för att ändra  mitt årskort till halvårs kort. Och när jag ändå var där kunde jag lika gärna träna med. Så 40 min armar och mage med 20 min avslutande löpträning blev det.. Och det som kändes bra var just att jag inte var helt utmattad efter löpningen... Kanon
Idag, tisdag blir det step styrka ikväll eller ja, eftermiddag sen först imorrn blir det fri dag från gymmet, då är de ju nämligen hockey igen...
Torsdag väntar nytt pass lika så fredag, vila lördag och dans söndag... Så nog har jag kommit igång, ska det bara hålla i sig osså

Nyheten Leila kom med var ju som jag skrev mindre kul. Vi måste alltså sälja vår lägenhet pga vissa omständigheter.  Ny bostad måste jag funnit innan juli och alla som bor i Malmö vet hur lätt det är. Har i allafall anmält mig till massa bostadsförmedlingar både i Malmö Lund och Eslöv. Jag vill helst bo kvar i Malmö men om det inte går får jag köpamig en lägenhet i Eslöv helt enkelt....
Så om någon vet av en lägenhet (haha) så e jag i behov av en!!!!
Leila e iallafall tillbaka i Sverige, dock i Umeå just nu. Kommer väl till Malmö om några veckor, då hennes ex jobb är klart..
Jag kom just på en rolig sak. jag o Leila hade aldrig nångon inflyttnings fest... så kanske vi nu kan ha en utflyttningsfest.. "fira" att vår epok som sambos e över och att vi går skilda vägar...

Tänk nu om miffo dyker upp igen.. Och då har vi flyttat. Så förrvirrad han ska bli=)

Nu tickar klockan mot halv tre, 4 timmar kvar drygt innan hemgång. Jag hörde av andra att idrottsgalan var bra. Den går dock i repris idag kl 12.. Undra sa flundra om jag ens e vaken då..  Jag har en natt kvar att genomföra så måste få min sömn imorrn...

Och MAGNUS BENGTSSON, om du läser detta...Kan folk från skåne ta sig hela vägen till Sundsvall för att stötta grabbarna kan du köra ynka 30 mil, även om du jobbar dagen efter.. Du får helt enkelt planera så att du sovit ordentligt dagarna innan!!!!

Over and out my friends!!


Kommentarer
Postat av: Tuttan

Klockan är nu 03.30 och natten e hur seg som helst. Sitter här och stirrar på en kollega som jag aldrig jobbat, knappt pratat med förut. Låt klockan ticka på snabbt nu, så man kan få gå hem och sova. Tomten ja han kunde inte följa med till Thailand...Tur för Mats de.

2008-01-15 @ 03:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0