Nattliv

Är ett tvprogram på tv men också vad jag lever just nu. Sitter natt nummer två på mitt jobb. Här är väldigt lungt må jag säga... Jag hoppas att jag kan vända på dygnet bara. Har blivit väckt varje dag hitils och idag var jag tröttare än vanligt när jag vakande vid halv tre. Då hade jag iofs redan varit vaken en gång tidigare under dagen, då jag tänkte att jag skulle se reprisen av idrottsgalan. Men då hade jag bara sovit två timmar o var för trött .. jag hade bokat träningspass kl 17.15, ett stepstyrka. Ett pass jag verkligen inte var sugen på, eftersom  då jag vaknade hade jag extremt ont i halsen och inte alls pigg.. Så jag ringde gymmet för att avboka.. Men av någon anledning fick jag för mig att det var iksu spa jag fortfarande tränade på,  då det visade sig att jag skulle av bokat två timmar innan passet börja och inte en som ajg trodde. Jag frågade hon i telefonen, om det alltid varit så och det hade det såklart.. Bara jag som i min nyvakenhet glömt det.. Så jag fick snällt inställa mig på passet, lagomt trött och slut. Men jag tog mig igenom det.
När jag sedan kom hem hade Shoko börjat laga mat, det var faktiskt skitgott.. Inte så att jag tror att hon inte kan laga mat utan det var gott.. Vegetariskt och gott.. Tack Shoko!!!

Imorrn/idag är det ishockey igen. Kan någon förklara för mig varför mitt intresse dalat??
Det e ju inte så att jag studsar av glädje för att få gå på hockeyn. Och nä det har inte med att de förlorat en del etc.. Snarare kanske mer att allt runt omkring dödar stämningen.. Folks inställning i klacken (som förövrigt knappt existerar tror jag) eller folks inställning till att hjälpa RS med tex lott försäljning. Trots att vi bett folk att anmäla sig o hjälpa till är det fortfarande samma människor som match in och match ut säljer.. Jag e astrött på att sälja... Jag har varit lite kass på det me de senaste gångerna men jag säljer alltid några varje gång jag e där... Men tänk om vi slapp sälja nångång så att vi också bara kunde stå o snacka med vänner och bekanta.... SUCK Över 400 medlemmar bara en mini mini bråkdel som får dra hela lasset..

Nu e de även dags att göra rödhöken snart. SUCK igen.. Hoppas de går bättre denna gång än det gjorde sist...

Ana. Kämpa på.. Motgångar e till för att bekämpas.. Jag tycker osså de e tradigt att inte få bo granne med dig någe mer, om nån månad.. Men det e ju inget som inte säger att jag inte kommer bo i malmö... Och jag finns oavsett bara ett samtal bort, du har mitt nummer... Och vad gäller allt annat som bekymrar dig, du övervinner det. Du e stark!!! Det går mot ljusare tider ska du se.. Tänk på Timbuktus låt, det löser sig, det gör det alltid. Love U!!!!

Leila, my darling. Kul att ha dig hemma igen... Men kom nu hem till Malmö nångång=)

Kommentarer
Postat av: Leila

Tjohooo du e så duktig på o blogga. Jag ska väll hmm hmmm försöka göra de oxå nångång känns som de var väldigt länge sen nu....
Ska bara fixa ihop uppsatsen så kommer jag puss puss

2008-01-16 @ 22:48:14
Postat av: Ana Granne

Tjaa,,,e piggare nu,,, eller jag e OK menar jag
...bara trist o inte ha dig som granne mer...
På tal om skojjiga saker..
Jag har vunnit två biljetter till Hipp Hipps föreställning 500
,,Tjoho
;)
Kram från en trött Ana

2008-01-17 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0