dadadadaaa dadadadaaa

Idag kl 14 sker det, vi väntat på ett tag. Bilder kommer upp på bloggen sedan.
Igår var de förberedelser som gällde, var förbi mor med. Dit har min tvilling hittat osså. Kul och se Lucas och Nea, stor har det blivit med.. Men Lucas kom inte ihåg sin faster men men.

La mig tidigt igår, men kl 00 vaknade jag av nåt tjutande. efter ett tag var jag bar tvungen att stiga upp o kolla läget... Då stod brandkåren här. Pyromanerna var på g, och återvinningscontainerna var i full brand.. Så jävla onödigt. Blir så förbannad... Bränn ert eget hem om ni ska bränna något!!!!

Nu ska jag snart hämta mina andra två syskonbarn på dagis. Sen ska de bytas om och snyggas till och sen vips iväg.

IFK Göteborg e i semi i svenska cupen.... =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Veeeeeem ska gifta sig????

2008-07-11 @ 12:59:44
Postat av: madde

min syster=)

2008-07-11 @ 14:36:10
Postat av: Mia

-Ahaaaaa, trodde bestämt att du skulle gå å gifta dig ;-) Visste du att Uffe å din bror Niklas varit på samma skyddsombudskurs?? :-)

2008-07-11 @ 17:25:24
Postat av: madde

nä det visste jag inte. har ju som bekant inte kontakt med min bror

2008-07-11 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0