Dags att lämna

Efter månader av längtan att få åka iväg till Thailand, är det nu dags. Imorrn drar vi till värmen och ledigheten. Allt jag skulle göa är nog, hoppas jag klart...
Allt är packat i mitt rum utom smågrejer, det är städat och fint för ev visning, alla grejer är nerburna i förrådet, nya lägenheten är under kontroll med bank och nyckelhämtning, mitt busskort lämnat till Malin, tidningen är under kontroll, adresslistan är med och resväskan packad.
Har faktiskt packat ner bara det mest väsentliga, så den väger i stort sett nada.

Igår arbetade jag min sista dag och ja, det var en utomordentligt härlig känsla att lämna blocket i nästan 6 veckor. Nu får andra ta hand om kaoset där. Min semester börjar inte officiellt förrän 06.45 imorrnbitti, så idag var bara en ledig dag.
Och det var ju sköänt att få sova lite längre än till 05=)

En sorglig sak dock. När jag lämnade lägenheten idag insåg jag att jag inte ska bo där mer. Lite mer än två år har det varit min adress. Men nu stänger snart hotell Östra Promenaden för gott......

Ha det så gott alla ni här hemma och en extra stor kram och kyss till Tommy, som får kämpa på själv nu en månad...

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0