grrrrrrrrrrrr

Kl 23.30 hörde jag, när vi (min syster och hennes MAN) tittade på tv, ett igenkännade ljud. Åtminstone för min del. Jag hörde samma ljud igår vid denna tiden. Kollade ut från fönstret och ja containern från igår stod  åter i lågor och brandkåren var på väg att backa in. Samma tid, samma, brandkår, samma container och förmodligen samma gärningsmän/kvinnor.
Vad håller de på med? Är det verkligen så kul att bränna saker? Förstår det inte vad detta kostar samhället att åka ut och släcka dess bränder?
Denna gång valde de att öppna upp och fylla skiten med skum så att de inte kan hända fler gånger. Vi får se om det händer samma sak imorgon vid denna tid, men då befinner jag mig på Lilla Torg hemma i Malmö....(om en vecka denna tid e jag i Bangkok=)

Time att sova snart, ska trots allt orka jobba nu fem dagar till och har ni läst i tidningen, vet ni att det e överbeläggningar på sjukhusen, så bli inte sjuka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0