KOH CHANG

Ar i Koh Chang. Har varit har snart en vecka, Har varit en bra vecka med bra vader, visst det har regnat pa kvallarna men annars varmt och skont. Haromdagen hyrde jag mc och de slutade mindre bra. Tack o lov hann en bil stanna sa jag slapp bli overkord men slog mitt hogra kna och vanstra arm. knat har jag lite smarta kvar an men men. Har hunnit rida elefant, skjutit med Mi16, badat i vattenfall och gud vet allt. Pa sondag drar vi till Pattaya, stannar tre dar sen Bangkok, sen Chiang mai en veka sen e de bara en vecka kvar..
Har inte mkt tid kvar pa natet sa avslutar med att saga att jag njuter for fullt... Och olen e billig.....

Ha de bast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0