Pattaya dag tre

Har nu befunnit mig i syndens naste i tre dagar. Har finns enligt min bror allt man behover, ja om mna e grabb alltsa. Horor flockas kring grabbar och gubbar, kanske framforallt de sistnamnda. Har suttit pa en bar tva kvallar pa rad, forsta kvallen med Tunnan och andra med min bror och Tunnan. Tror inte jag var popular, for sa lange jag e med, ror de imte grabbarna, som de nog garna klamt pa pengar. Men visst ar det akta karlek nar en typ 22 aring tar en 75 80 arig gubbe under armen och stottar honom mot hotellet, for att han har svart att ga. Sen vad de gor pa hotellet, ja du.... ME love u looong time......
Annars ar faktiskt Pattaya helt ok. Agnade gardagen at lite shopping, har sanrt blivit en hejdare pa att pruta. Kvallen agnades pa ett nojes centrum sen ville mor ha hakkebof sa vi hittade en dansk restaurang. Kvallen avslutades med barbesok och sen sag jag desperate housewife inatt p[ australisk tv. Bra mkt langre fram an Sverige...

Det har inte regnat en droppe sen vi kom hit, sa monsunregnet har gatt over. Har ar i stallet fuktigt, kvavt och varm dygnet runt. Tanken var att vi skullle dra imorrn till huvudstaden men de skjuts upp en dag. Klockan ar 10 har, ska salnga mig i poolen nu tankte jag. I eftermiddag blir det lite havsbad och mer shopping.....

Och varfor kan jag fortfarande inte sova ordentligt?????

Till nasta gang, ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

hmm när sov du ordentligt senast? Kan kanske ha lite betydelse? :)



Kul att höra att ni har det bra där nere med allt thailand har att erbjuda... haha Njut ordentligt av sol, bad och shopping :)

2008-07-29 @ 17:36:48
Postat av: Ana Grannen

De e skitvarmt hemma!!

2008-07-29 @ 18:25:54
Postat av: madde

Jag vet ni har det fint hemma, men jag e dock utomlands med lika bra vader. Hade 31 grader kl 23 igar=)

Men hoppas Sverige vadret haller i sig min sista semestervecka.....

Jag hade hoppats semester skulle fa mig att sova lite mer.......

Puss

2008-07-30 @ 07:22:31
Postat av: Ana Granne

När e du himma igen??

2008-07-30 @ 19:53:47
Postat av: madde

den 16 augusti..... runt 16 tiden typ

2008-07-31 @ 10:04:35
Postat av: Ana Granne

För o göra dig lite glad ,,,

ösregn, blåst o kallt ...



Kram

2008-08-04 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0