Utfyllnad


Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Hmm tre saker, jag har jobbat på kristen friskola, var hör och häppna en jävel på sport som ung, varit med i final i DM i friidrott och innebandy, och var svårt mobbad som barn

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Empati

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Madde/Maddicken

Hur var du som barn?
utåtagerande och väldigt pratig

Vad tycker du om fildelning?
släpp fildelningen fri

Varför bloggar du?
För Leila startade bloggen, men är i ärlighetens namn ingen bloggare

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Via vänskap får man ärlek och via kärlek får man vänskap

Vad kan man leva utan?
Egoistiska och falska männinskor

Vilket är viktigast hos din partner?
Humor, ärlighet och att självständighet

Har du funnit harmoni i ditt liv?
Till viss del, blir alltid rastlös efter ett tag

Hur ofta lagar du mat hemma?
Nån dg i veckan... beror på hur jag jobbar

Vad skulle du göra med ett friår?
bara vara

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Asien

Hur svarar du i telefonen?
Ja de e Madde/Madeleine

Är du pinsam på fyllan?
Ja ibland.

Vilken var din första konsert?
Ska man komma ihåg det..  Hmm Alphaville kanske

Hur ser folk dig?
Beror på vilken landsände vi befinner oss i

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ja min tvllingbror

Människa som gör dig enbart glad?
Min älskade Maud

Värsta känslan?
Sorg

Favorit tv-program?
nån deckarserie, ingen speciell

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
sol, strand, grillning


Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
min ekonomi

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
På sätt och vis men bara godbitarna, dvs alla resor och litemer pengar,.. Inte all media och skit

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
hoppa fallskärm.

Vart går din drömresa?
Indoniesien/Bali Nya zeeland Australien.

Vem är ditt drömragg?
Nicholas Cage

När blir man vuxen?
När man får hem ett papper där det står datum då du går i pension. (17 juni 2042)
Alternativt när ens barnsinne försvunnit, låt de aldrig göra det

Vill du säga förlåt till någon?
Nä du. Jag har bett de jag sårat om ursäkt flera gånger.

Vem är din hjälte?
Min mamma

Vad tror du på?
Andliga väsen och att Malmö spelar elitserien igen.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Robinson, jag klarar mig länge utan mat...

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vad är lycka?
Sann lycka är när man ser ett barn upptäcka ngt för första gången. Lycka för mig är när andra i min närhet mår bra.

Vilka personer beundrar du?
Vårdpersonal

Vem var din första kärlek?
Man säger pappa alltid e de menden första jag var kär i, var tobias Sjöholm, när jag gick på lekis

Vem har makten i ditt liv?
Det hoppas jag att jag har... med lite inflytande av andra

Har du någon dold talang?
i så fall är den väl dold

Har du mobbat någon?
inte mobbat men retat lite, inget allvarligt.

Vilket djur skulle du vilja vara?
ute katt

Har du någon fobi?
flyga, ballonger

Vad är det pinsammaste du gjort?
Jag gör mkt pinsamt enligt andra men inget jag lägger på minnet eftersom jag inte bryr mig 

Har du snattat någon gång?
mmmm var med i en snattningsliga em gång i tiden..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Trodde du hade samma fobi som jag... SPINDLAR

2008-07-02 @ 20:10:22
Postat av: madde

nä den fomin försvann efter spindlarna i thailand=)

2008-07-03 @ 12:06:10
Postat av: syrran

Då hoppas jag på att min fobi är botad efter sommaren.

2008-07-03 @ 16:07:27
Postat av: Camilla

Svårt mobbad?! Känner mig skitdum men fasiken, det minns inte jag :o(

TUR att jag med gott samvete kan säga att jag inte var en av de jävlarna! :o)

KRAM från Ajslöv

2008-07-06 @ 19:48:02
URL: http://camster.bloggspace.se
Postat av: madde

Tja i skolan var de väl inte lika jävliga som utanför...

2008-07-08 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0