04.53

Solen har börjat skina idag med. Om tre timmar drygt landar mitt huvud på kudden hemma, hoppas jag. Natten har varit lång och seg men nu är den snart över.

Igår var det min dag. 31 år skriver vi till handlingarna. Och på ett år har väl egentligen inte mkt hänt, förutom att jag köpt en lägenhet och har pojkvän. WOW=) Körde inget större kalas eftersom jag egentligen skulle jobbat natt men hux flux fick bytt till en dagtur. Men tack för presenterna!!
Fick en jäkla massa sms under dagen och telefon samtal från vänner över hela Sverige. Det var uppskattat. var i vanlig ordning bara en som inte hördeav sig. Börjar bli van nu=(
Tänk att tvillingar som en gång var så tighta kan gå till att inte prata alls.. två år sen sist.... Försöker sedde som hans förlust, åtminstone är det hans val...

Om mindre än en månad är jag i Thailand. Nu orkar jag snart inte vänta längre. Men passet är fixat, precis som jag lovat mig själv. En spruta till och jag kan dra iväg.

Nu e de snart midsommar. Min vanliga tur innebär att jag jobbar. Tjoflöjt. Men fredagen är fri, så då blir det kalas i Eslöv för mig. Tommy glider till Åhus med Tunnan, Leila jobbar...
Men först ska jag ha ett tidningsmöte ikväll. En tidning ska ut och ansvarsområden delas. Har faktiskt skrivit en artikel under natten men tror jag måste läsa igenom den, med tanke på hur trött jag faktiskt är=)

Vill inte vara en pessimist men efter midsommar vänder det och går mot mörkare tider....

Kommentarer
Postat av: Nr27

Tycker det är bra att det går mot mörkare tider. Det är lite väl ljust denna tid på året. Kvällar och nätter SKA vara mörka, det hör liksom till. Det är min uppfattning.

2008-06-19 @ 07:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0