3 och en halv vecka

till min semster. Och oj vad jag längtar efter den. Nu går jag in i en, återigen,  intensiv period av arbete, där den närmaste veckna bara består av natt jobb. Måste försöka att inte sova bort dagen ändå, ska ju hinna packa alla mina saker innan Thailand så jag kan flytta direkt jag kommer hem.
Har precis kollat banken, nytt möte på torsdag, kollat bostadsrättstillägg med folksam. Så de e klart, ska bara tecknas=)

Apropå bank, fick ett nytt visa kort aktiverat... Tror ni det funkade??? Nä så hela midsommar utan en krona. Shit. Fick till sist låna av TOMMY, TACK=)

På fredag fyller Tunnan år, då har jag lovat att baka bröd, så de ska hinnas med imorrn, tänkte jag. Sen ska jag fixa lite presenter me, nåt får han ju ha.=)

Nu ska jag dock hämta lite kartonger och börja skuffa undan en del.

Skriver säkerligen ett inlägg inatt från jobb om det inte kör ihop sig totalt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0