Grattis Tunnan

Idag fyller han banne mig 25 år och ställer till med lite party ikväll.. Natten till hans ära har jag ägnat åt att baka bröd till hans middag. Då bullarna på en plåt blev mindre lyckade återstår ett bak idag, vilket jag nyss varit och inhandlat ingridienserna till.

På listan över måsten idag finns:
Baka
ringa fru doktor
Polisen
Biblioteket
Vaccination
Systemet
Hansa
Färga/tona håret
köpa kort

Allt skall vara klart till 14 för kl 15 ska jag hjälpa mamma Tunnan med lokalen... Därför blev det mindre än fem timmar sömn inatt men de tar jag igen imorrn på dagen. Ska ju från och med imorrn jobba tre nätter på raken så då får man sova om inget annat.

Om 8 min öpnar de på citykliniken. Då ska jag kasta mig på telefonen.. Bara måste ha en tid!!!

Ett lycka till, till Leila som sitter med tenta uppe i Umeå idag!! GOOD LUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0