Kalas

Nu har ett år gått sen Maddes fest...Igår hade vi lite fika för nära o kära här på östra promenaden. Alltså ett helt år har gått sen sist, o snart finns inte hotell östra promenaden mer. Till nästa år blir de operation Kirseberg!!


Vad väntas av denna dag då, jo plugg och ska försöka få på plats socklarna på köket eftersom hantverkarna inte lyckades...Hmmm jag har verkligen oddsen på min sida, händig som man är!

75 dagar kvar till förväntad semester för Madde ligger det mycket bättre till, närmare 27 dagar kvar tills de sticker. Fast o andra sidan får jag åka runt o glida när de e höst o rusk här hemma..=)

Förövrigt har jag lyckats få ledigt en vecka från jobb så sticker till umeå så snart som möjligt:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0