Listdags


Senaste personen du tänkte på: Madame Basha
Senaste personen du badade med: badar inte
Senaste personen du åt en god måltid med: Hmmm, arbetskamraterna igår
Senaste personen du ville döda: Min tvilling
Senaste personen du pussades med: Tommy
Senaste personen du slog: Säkert Mattias
Senaste personen du brottades med: Nåt syskonbarn
Senaste personen du kramades med: Anna Panna
Senaste personen du ljög för: Tommy ( sa jag skulle lägga mig direkt jag kom hem och här sitter jag)
Senaste personen du skrattade åt för att den var ful: vete fasiken
Senaste personen du åt en skitäcklig måltid med: äter inget skitäckligt
Senaste personen du beundrade för stunden: ?
Senaste personen du spelade fotboll med: Min syster, min svåger, deras son och hans kompis
Senaste personen du blev glad av att se: Fru Brock
Senaste personen du kissade med: Tja, Leila måste de varit
Senaste personen du insåg att du verkligen gillar: shit vet inte
Senaste personen du såg naken: en patient...
Senaste personen du drömde om: Det var längesen jag sov nu,så det minns jag inte
Senaste maträtten du åt: Keso, banan och äpple
Senaste klädesplagget du bar: förutom de jag har nu, var det arbetsuniformen
Senaste personen du träffade: mina arbetskamrater som gick på sitt pass
Senaste gången du var utomhus:  Alldeles nyss
Senaste gången du sov: ehh ja du.. i timmar är de ca 19 timmar sen eller nåt sånt
Senaste gången hela din familj åt tillsammans: De måste ha varit 8 år sen? Kommer inte ske igen... 
Senaste saken du köpte: Ett par nya puma skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0