Men åhhhhhhhhhhh

Jag var så peppad på en riktigt lång promenad ikväll. Det skulle bli så sklnt, på med träningskläder och ut. Trodde jag.
För vad sker? Jo de börjar fan i mig regna. Men jag ger mig inte. Imorrn ska jag ut o gå om de så öser ner.

2 dagar kvar nu. Tänk när mna var liten, då var höjdpunkten på sommaren just om två dagar. Nu känns det mer som att det kvittar. Jobbar natt dessutom, så de blir lugnt...

Apropå natt.. De närmaste tre veckorna jobbar jag bara kväll och natt. Skumt... Tror jag bara har fem dagturer på fem veckor nu... Så socialt inte sant.

I veckan SKA passet fixas, så också lånet till bostadsrätten. Sen ska jag börja packa ner mina grejer så allt e klart innan Thailand. Mkt ska hinnas med minsann.

Nu ringde min lift... Dags att sluta får blogga mer sen!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0