Nattgöra vid tid över

Jag kommer från : född i lund, uppväxt i Löberöd/Eslöv/Umeå.
Jag heter :  Madde Mårtensson
När fyller du år : 17 juni.
Tycker du om någon just nu :  Yeah!
Om sex månader :  Orkar bara ta en dag i taget nu
Jag samlar på :  minnen
Gröna eller röda äppeln : Gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen :  Min mor
Gillar du golf : bilen eller=)
Vilken tid gick du upp idag : runt 15tiden
Har du sovit i din egna säng inatt :  nääää.
Har du strumpor på dig nu : Ja.
Hur svarar du i telefon : Ja de e Madde
Vad ska du göra ikväll :  Fixa min nagel, baka åt tunnan och städa".
Vad ska du göra imorgon : Sova ut, sen banken sen packa
Vad vill du bli när du blir stor:  smalare
Är det okej att gråta : Javisst!
när grät du senast : hmmm nån vecka sen
Vilken årstid tycker du bäst om :  hösten

Laddar du ner musik och film från Internet :  Nej det gör andra åt mig
Vad skulle du göra om du vann en miljon :  Löst mina lån sen blev det inte mkt kvar..
Bär du glasögon eller linser : just nu glasögon annars linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : nja jo kanske
Har du piercing : Några stycken
Vill du gifta dig :  De får frmtidne utvisa
Vill du ha barn :  Börjar i såfall brinna i knutarna snart..

Solar du ofta : älskar att sola
Är du bra på att laga mat : Nä men jag kan
Är du flygrädd :  ja en aning
Hur vig är du : inte alls
vad dricker du helst när du är törstig : iskallt vatten
Vilken är din favoritglass : äter de sällan, men nån sorbet då den e utan mjölk
Tror du på ett liv efter döden : Jag e helt övertygad om ett liv efter detta
Tycker du om sushi :  Ser räligt ut!
Vad äter du helst när du ser på film :  Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans :  Nä varför sig
Har du tandläkarskräck : Nä men har inte råd med tanfläkaren men skulle behöva.
Vad heter du i mellannamn : Mia Cecilia
Är du morgon- eller kvällsmänniska : både och om mna kan vara det, dock mest pigg kvällstid men inga problem med att stiga upp
Vilken ögonfärg har du :  Blå.
Vilka hårfärger har du haft : vilka har jag inte haft???
Har du någon gång gråtit dej till sömns : Många gånger
Är du beroende av något : Snus och att jobba
Röker du:  Rökte i många många år , nu sker de ibland vid fest
Senaste låt du hörde : Berlin - take my breath away
Vad gör du på helgerna:  jobbar

Brukar du bädda sängen :  när jag hinner
Hur många timmar sover du på en natt : 4-5 timmar en bra natt.
Senaste bok :  läste ut en förra veckan men vad hette den.... bra var den
Har du kysst någon under den senaste veckan : ja det har hon
Vad var det senaste du sa : "Telefonerna har vi laddat dem?".
Önskar du att du bodde någon annanstans :  Just nu på penny bungalows i Thailand
Vem kramande du senast : en patient

Saknar du någon nu : Min säng mest.
Hur många lampor har du i ditt rum:  3
Vem ringde dig senast : Annica
Vad är du allergisk mot : mjölk, citrus, mögel och ballonger
Var du glad igår : Mest trött
Vad är din favoritfärg :  vitt

Sminkar du dig :
  varje dag
Hur ser ditt rum ut :  Stökigt
Känner du dig värdelös : händer
Har du somnat i skolan någon gång : Ja en gång efter lussevaka
Tror du på gud : nä men på andar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0