Projekt rensning

Kollade på en megafin lägenhet på Kirseberg idag.... Vi får se vad det kan bli av det.
I samband med att jag sen kom hem, fick Leila och jag ett ordentligt ryck. Drog fram alla skor i lägenheten och rensade bort gammalt skit, la en del i en loppis hög. Sen ner i källaren och rensa bland alla kläder och skor där. Så nu har vi en del att sälja på en ev loppis. Ska passa på att rensa min gaderob i helgen med, finns onekligen en hel del jag aldrig kommer använda igen där.

En ska e då säker.. Man får lite lite komplex när kläder man fann inte riktigt är anpassad till sin kropp längre... Det fattas som några cm tyg runt midjan... Hmmmmm. Dags för en kur snart kanske.....

Blev lite besviken idag. Var skit peppad på att tatuera mig på torsdag, men nu blir så inte fallet. Får istället ( gråter inte för det) sätta mig på glorias med arbetskamrater och äta och dricka gott men nyttigt hehe...

Det e ca 6 veckor kvar till semestern. Har satt upp ett mål tills dess som jag banne mig ska klara. Men det kommer bli tufft....

Lovade mig sj att vara i säng i tid idag. För att klara det får jag sluta blogga,borsta tänderna och lägga mig nu.

Så god natt på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0