Sista natten på schemat

Måndag är det visst idag. När man jobbar natt blir man lite förvirrad över vilken dag det är. Du börjar en dag och slutar den nästa, sover halva den eler mer sen är det dags igen och vips har två dagar gått. Jag har tre nätter på rad denna gång,  lite ovanligt för mig, brukar som max ha två nätter. Men inatt blir de så den tredje och sista denna sommaren. Varje natt har jag jobbat med olika personer och så inatt med. Men det går bra, vi har ovanligt lugnt . Nu skam an ju unte kasta sten i glashus, men jag tror att det håller i sig inatt med. Eller jag hoppas det. Kan gärna få vara lite mer action men annars klagar jag inte.
Idag var jag pigg när jag kom till Tommy. Fick våldgästa hotell TT, då Leila ska renovera. Satt i telefon till 09 för att få tag på en läkare. Gick mindre bra men vid 10 ringde de upp, så nu e tid bokad. Sen kröp jag till sängs, men inte fan kunde jag somna. Runt lunch tid somnade jag. Vaknade fyra timmar senare och här är jag nu...

Imorrn är de så äntligen juli månad. Det innebär endast 17 dagar till Thailand och endast 15 dagar till sex veckors vila. Den tanken är det enda som gör att jag håller mig igång just nu. Satt inatt med herr doktor på jobb och pratade resor, blev tvungen att gå in ovh kolla fler bilder från ställena vi ska på och kolla in vad där finns att göra.. Finns en hel del som lockar, kan jag säga. Vi få la se vad vi hittar på i 4 veckor. Resplanen ser  i allafall ut som följer:
Avfärd 18 juli kl 09 (tror jag) från Sturup, från Sthlm sen på eftermiddagen. Landar tidigt i Bangkok, där en natt på hotell väntar. Sen drar vi söderut till Koh Chang, där en veckas slappande i bungalows vid havet väntar. Efter de drar vi norrut, till Pattaya några dagar för att sen hamna i Bangkok igen. Men där stannar vi bara en dag eller två, sen vidare mot Chiang mai med tåg. En vecka spenderas där sen drar vi till mellersta Thailand några dar och hälsar på familjen. Sen e de dags att dra hem till Sweden igen. 4 veckor går fort... Särskilt när man väntat så länge på astt få dra iväg...

Fredagen den 11 juli händer nåt kul...  Bara så ni vet....

Veckan nu ägnas mestadels åt jobb och packning. Men lördagen spenderas i Göteborg och Liseberg.. Det ska bli riktigt kul, bara vädret blir bra. Annars blir det krogliv som gäller=)

Dags att göra sig klar för avfärd mot Lund, ska bli skönt få natten överstökad, så man jan få normal dygnsrytm igen...

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad vad vad händer den 11:e????

2008-06-30 @ 20:41:31
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Lena

Instämmer med föregående kommentar, du kan ju inte skriva så utan att berätta vad som händer :)

2008-07-07 @ 16:35:38
Postat av: madde

jag har lovat personerna de gäller att vara tyst om det.... men de har inget med mig att göra...

2008-07-09 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0